uitwisselingbarcalona.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Nick

Reacties

Reacties

ome henk

heel veel plezier in barcelona kijk goed uit je ogen,gr ciska en ome henk.

nico en sil

veel plezier en groetjes van ons aan je nieuwe moeder in spanje

Henk, Margret en Sharon

Hoi Nick ben je goed aangekomen en viel de vlucht mee?
Hoe is je gastgezin....zijn ze wel een beetje aardig voor je?
We wensen jou een super toffe tijd in Barcelona , geniet er maar lekker van!!
Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en je foto's.....

Alex,Natascha,Naomi en Shanti

heel veel plezier daar en maak er iets mooi van

Kris Joerjen en je tante Ingrid

Hallo Nick

Heel veel plezier in Barcelona kijk je wel uit. Ik zal een beetje op je moeder passen.

he nickie

nou je kan beter bekeken worden door een paar mooie meiden dan uilen hihihhi
groetjes silleke

he nickie

zo ik weet hoe het moet nick dus pas maar ophahahaah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!